Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

söndag 8 november 2009

Sondag och sliten

Jaha da var det den vanliga tva timmars natten, inte mycket somn, mest dans och trevligt sallskap. Natalie har varit OTROLIGT gnallig idag fram tills att vi traffade akus (var ungerska modellkompis som ar precis sa snygg som han later och lite till) som tog med, inte bara en, utan tva huvudvarkstabletter at henne. Vi satt och fikade pa La Rioja, dar vi brukar sitta med vara notebooks, men istallet for att underhalla oss med internet underholl akus oss med fler utav sina historier. Han bryter sadar harligt nar han pratar engelska att bara halften av vad han sager ar forstaeligt, vilket gor historierna annu roligare. Innan vi traffade akus gick vi till hamnen och la oss och sov pa bryggan en stund, att sova hemma var inget alternativ eftersom vi varit sa flitiga och tvattat alla vara lakan imorse.
Jag kom underfund med den delen av mig som ar aningen mindre inteligent idag... Jag har alltid tidigare varit sa fashinerad av mig sjalv vad galler att valja ratt nyckel till de olika dorrarna till var lagenhet. och inte bara det, jag har varit forundrad over att jag alltid lyckas satta nyckeln pa ratt hall. Sa idag nar jag koom hem till lagenheten, valdigt sliten, sa tyckte jag fan att det var konstigt att jag lyckades aven denna gang. Jag borjade studerade nycklarna och kom pa att de sag lika dana ut oavsett vilket hall man satt in dem i nyckelhalet... idiot! haha
Nu haller jag bara tummarna for att vara lakan ar torra dar de hanger uppe pa taket, om inte far vi kanske ringa pa grannen? Vi hors snart igen, sushidags imorgon! Besitos
moafilippa, calle cardona n 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen