Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

onsdag 11 november 2009

Onsdag, skype bidrar till reunion

Idag blev just den basta dagen pa lange... men jag tankte borja skriva om helt andra saker. - Denna veckan jobbar vi morgonpass vilket innebar att istallet for att jobba mellan 3 och 9 jobbar vi mellan 9 och 3. Sjukt skont att vara hemma innan halv elva pa kvallen, slippa stressa till kvallsunderhallningen och.. att ga upp klockan kvart i sju pa morgonen? hm njae ni forstar sakert att detta har sina nackdelar. Men jag och natalie har nu under tre dagar varit pa jobb klockan nio, eller ja tio minuter over, men chefen klagar bara ibland.. Pa tal om chefens klagomal sa hade vi samtal infor nasta veckas sparkning eller fortsatt anstallning. Provotiden gar ut efter en vecka och jag snittade tva salj per dag. Ungefar den samsta salgaren forutm Natalie nilsson och hammed whatever, de snittar nog tillochmed minus. Erik var Teamleader sa ivarjefall "Ni ma vara teamet som saljer samst, men med den harligste mest oforstaeliga stamningen! Ni taggar varann trots motgangar! mitt basta svar pa detta var" men Erik det ar for att vi, nar vi kommer till jobb, redan insett att vi inte kommer salja ett piss oavsett vad vi gor" hahah


Jag pratade nyss med josse fran Irland (det var detta som gjorde hela min dag till den basta!), hon halsade att alla killar ar grisar... ja vi har val alla den perioden... josse har den nu, jag hade den nar erik i tvan fragade chans pa evelina istallet for pa mig...

moafilippa, calle cardona nr 5

2 kommentarer:

  1. ahahahaah....hur fan kan man sälja minus?
    gör de så redan befintliga kunder säger upp sig?! ;)))
    /kouros

    SvaraRadera
  2. haha ja ungefar sa kourus, eller sa bara ringer man, sager att de ar kund genom sin tv och de bara, jag kan val fan inte vara kund GENOM tvn? :O hahaha

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen