Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

söndag 15 november 2009

Sondag, det blir mys a la multipartner ikvall

Okej okej jag vet att jag inte ar den basta pa att uppdatera er men jag forsoker. Livet i Barcelona tar pa krafterna. Eller pa halsan? Anyway, I torsdags hade vi en sadan lang tid mellan samtalen pa jobb att var teamleader gjorde music quiz, och pa fredagen hade vi nya listor vilket innebar att jag fick prata med daniel 23 ar gammal. Inte mig emot... Helgen har varit hur mysig som helst, Igar var vi och besokte gualdí parken som var helt otrolig och idag gick vi ner till hamnen och laste pa bryggan i solskenet. Om en timme kommer resten av vara jobbkompisar joina och laga mat. sex pers i var lagenhet... mindre an fem kvadratmeter var...ciao hors imorgon!
moafilippa, calle cardona 5

2 kommentarer:

Leta i den här bloggen