Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

lördag 7 november 2009

sjuk? - Vi "skolkar fran jobb! (del 2)

jaha, alex, ni vet den dar dj:n som vi varit en del med? bland annat i Valencia.. Vi fick som svar p ett ganska desperat sms att han hade en luftmadrass tillganglig. Natten raddad? knappast. Vi sitter i Taxin och har bara namnet pa en narliggande mataffar, alex bor i labyrinter utav hoga byggnader och laskiga typer sa alltid sakrast att han hamtar oss pa vagen. Vi gick ur taxin, men alex mobil ar avstangd... Vi hade ingen aning var vi kunde fa tag i en ny taxi, eller vem vi skulle vaga ringa klockan 6 pa (morgonen) natten. Jag ringer fanny, en tjej fran multipartner, och hon trodde formodligen fortfarande att hon dromde under hela vart samtal. Nar jag forklarat var situation for henne ringer alex till nattas mobil. Jag vagade dock inte chansa pa att saga hejda till fanny forran natta gett mig tummen upp. Nar hon lade pa och jag sag lattnaden i hennes ansikte sa jag till var kollega att det loste sig trots allt. Fanny svarar da trott "Vilken tur for var soffa ar upptagen".

Vi kom till calle cardona vid elva och mina ogon rann, min nasa rann. Jag nos hela tiden och jag hade ont i mina fotter... Mannen med nycklarna undrade nog var vi hade hallt hus hela natten.. och vad natalie latit mig ga igenom.. han radde mig att kopa mediciner och att dricka varm mjolk innan han gav oss nycklarna. Jag tackade och natalie och jag stannade hemma fran jobb... en ledig fredag!!

moafilippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen