Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

fredag 6 november 2009

sjuk eller inte? - vi "skolkar" fran jobb!

jag har matt relativt kasst de senaste dagarna, borjade nar jag i Tidsdagskvall tog mig ut for en joggingrunda. Systemet pa jobb lades ner, forutom den timmes rast vi fatt for att de hoppades de skulle fa igang det igen, fick vi ga hem hela tva timmar tidigare. Jag sprang lite over en timme och hann springa en bit langs med den morklagda stranden. Det var mysigt att ta del av the weedsmoker- stammning som lag i luften, gatuupplysningen, vagorna, och en del ungdomar som bestammt traff for kvallens aventyr. Nar jag vaknade upp dagen efter kannde jag inte precis for att ga upp. men vi tog oss till jobbet och jag satt bade under onsdagen och torsdagen med rinnande nasa, rinnande ogon och en rost som lat mer likt en trettioattaarig mans an min egen. Pa Torsdag var det fest igen, The Link (som vi jobbar fñr och som annordnar festen pa mandagar) och Melondistrict hade ett sammarbete pa var favoritklubb cdlc. Kvallen var lyckad, vi raknade att over 45 personer kommit i vara namn, inte illa! men... nar vi var pa vag till festen kom bade jag och natalie pa att vi glomt nycklarna innanfor dorren... Bada paren.. IGEN!!

Sa den enda personen som foljaktligen skulle kunna lasa upp lagenheten for oss var mannen med firman nedanfor oss, och firman oppnar forst klockan elva pa formiddagen var dag... Natten var kall och lang, och jag langtade till sangen sa fort vi kommit pa att vi last oss ute igen..

fortsattning foljer...

1 kommentar:

  1. haha...Stackare! Ni får komma på något bra "Nyckelsystem" så att ni inte glömmer nycklarna. Verkas ju asjobbigt att gång på gång låsa sig ute. Kul att följa din resa här på bloggen. Ha det underbart och fortsätt leva livet! Kramar Susanna

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen