Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

söndag 1 november 2009

Bloggfri vecka - men jag har inte slutat skriva!

Nu har syrran varit pa besok, sedan kom Linda och Kouros och helgen har varit fylld med nya aventyr. Bilder ligger val lite varstans pa face men lovar att satta mig och uppdatera de narmsta dagarna! I Barcelona fortsatter faglarna kvittra, solen kikar fram da och da tillsammans med varmen. Natalie har blivit av med urinvagsinflammationen och vi har klarat av en vecka som telefonforsaljare. Jag ar redan stolt over den prestationen, men malet ar val att klara minst en vecka till. Natalie ringde till en kund i fredags;

"jag kan faktiskt sanka dina manadskostnader"
"Det tror jag sakert, men jag tittar pa porr efter klockan tolv"
"ehh, ja men 145 kronor for telefoni och bredband later val inte heller helt fel?"
"Men du, kan inte du komma hit... hem till mig istallet?"
Det blir tyst i luren, natalie har inget bra svar pa denna befogade fragan,
"eh da far du val ha en trevlig helg"

moafilippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen