Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

söndag 25 oktober 2009

Sondag.. promoting?

Nu var det dags att uppdatera bloggen igen, ja - hog tid! Det har hant sa mycket i veckan att jag inte har hunnit till internet alls. men har en hel del att beratta. vi borjar med att aterkoppla till tisdagen da vi satt pa den kalla gatan tidigt pa morgonen.. jag sa komiskt nog till bjarki (en kille fran jobb) "assa vi kommer fa urinvagsinflammation!!"
och mycket val... jag jobbade tisdag och onsdagkvallen, och under dagarna holl vi till pa onecontact. Torsdag morgon vaknade jag av att natalie gick runt i lagenheten (ni kan gissa om jag var trott!!). Hon sag att jag vaknade, satt sig pa kanten av min sang och sa "Moa, jag maste aka till sjukhuset"
Jag fragade inte mycket utan kladde bara pa mig, och pa sjukhuset sa de att hon fatt URINVAGSINFLAMATION!! Sa denna dagen, foljd utav varldens osregn och storm, fick jag ta mig igenom ensam. Forst till chefen pa opium, sen direkt vidare till nasta mote.. Nar jag kommit hem igen var kladerna fortfarande vata, och jag som egentligen skulle jobbet pa bar crawl, stannade hemma med natalie och gossipgirl. :)
Igar jobbade vi pa bar crawl tillsammans for forsta gangen, vilket var riktigt kul enligt mig, vi lyckades nog tjana en del ivarjefall. Vi ar helt enkelt ett oslagbart team! Idag ska vi traffa vara ungerska kompisar, och sedan far vi storframmande i fem dagar - Joanna, Linnea och Lovisa kommer pa besok och vi ska trangas fem personer pa en yta pa 25 kvadratmeter. Nu ska vi promota lite for opium, ciao
moafilippa

3 kommentarer:

  1. det betyder ju i princip att din pequeño hermana flyttar tillbaka in på ditt rum...

    SvaraRadera
  2. hermana pequeña annars pappsi! ;) hihi nu ska vi till jobbet, joanna o de andra shoppar. Det gor de ratt i. puss o kram

    SvaraRadera
  3. var doktorerna snällare this time? / will

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen