Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

fredag 16 oktober 2009

Torsdag - lång dag!


Jaha, jag kan säga att gårdagens drinkar hade en stor påverkan på Natalies påsar under ögonen... Jag har nog aldrig sett en människa så skrämmande och samtidigt så lik en bulldog. Tuvimos resácas.. vi drog oss in till stan för att göra lite turistande, istället fann vi oss själva på Valencias shoppinggator.. Jag gick hem med en Jacka, en mössa och en klänning rikare. Det var värt de, alltid kul att ta med lite "souvenirer" med sig hem. We went to meet camilo up for a lunchtime and thees creepy thing you must see...

Det här är chopitos, små bläkfiskar - slängde direkt i fritösen. Slämmigt men mättande som simba säger. men nu har vi ätit middag med camilos vänner, alex sover och resten av oss ligger här i sängen och nördar oss med facebook. okey, off to bed, miss us lots!


moafilippa

1 kommentar:

  1. Moa, jag är lite skeptiskt till den där tallriken. Ser verkligen inte gott ut =0) Ha det super, och fortsätt leva livet! Kram kram

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen