Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

söndag 18 oktober 2009

Rapport fredag-Lördag




Jaha då var vi tillbaka i Barcelona igen, hit kom vi
i fredagskväll och vi var helt slut. Natalie sov en timme och sedan hade hon så mycket e
nergi att hon förbjöd mig att sova när natt-timmarna närmade sig. Så vi bagav oss upp på taket och jag var verkligen trött när natalie beslöt sig för att tillåta john blund besöka vår lilla lägenhet i slummen. Halv tre dagen efter vaknade två slitna och huttrande svenskar. Vi har inga riktigt täcken, bara lakan..ingen isolering...och ingen värme...och vi hade dessutom glömt att sätta på varmvattnet när vi kom hem kvällen innan. uuuh vi ville inte gå upp! Natalie går upp, iklädd tre par strumpor, 4 tröjor.. jag tro ni fattar. Hon vinglar till och jag tänkte bara att hon antagligen sovit lika dåligt som jag. det första hon säger på väg in till toaletten är "Hallå, någon har flyttat vårt kylskåp!!" (jag skrattade ordentligt och länge åt detta, ingen hade förstås flyttat kylskåpet)

Vi blev hämtade en halvtimme efter tolvslaget av Camilo och bagav oss i våra nyinköpta outfits till SPACE Ibiza. Camilo Spelade, Riktigt grymt, för mycket förmåner för oss bara...


moafilippa

1 kommentar:

  1. Detta låter inte helt betryggade men det är kul att ni har kul. Zlatan gjorde supermatch igår. om ni vill veta hur det går för honom kan du bara kolla svenska tidningar. . IKEA har öppnat i Mö Svågertorp. /A

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen