Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

onsdag 14 oktober 2009

Onsdag "morgon"

Jag har börjat må lite kasst, ont i halsen och lite förkyld. men ja det har varit värst igårnatt. Inatt var bättre. Camilo will bye me some vitamins - mot svininfluensan! haha

Lägenheten är fin och vi har sovit riktigt gott, precis tagit en dusch och känner mig laddad för en ny och molnfri dag här i Valencia. Vi ska ut på lite frukostäventyr och sen ta en runda i stan I think before en härlig stund vid Poolen. But before we can do either of thoose things måste Alex piggna till. Han är en jävel på morgonen.. Camilo bad honom att bädda och kommentaren som följde var;

"Fuck no I'm going out to smoke!"

Så typiskt Alex, nu är han i duschen.. det sköna är att resterande av oss fyra tycker att smoking sucks, så varje gång han tar upp och ska börja rulla gräset tvingar camilo honom ut på gatan. (och eftersom alex är så sjukt lat får det gräset att räcka lite längre.. haha)

Det bästa är att vi har wifi här, så nu kan jag ligga med min notebook i sängen, lite face, lite blogg, lite skype, och massor utav Valencia at the same time. okej okej hasta lluego, take care!

moafilippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen