Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

fredag 9 oktober 2009

sunkigt Internetcafe

Jaha da sitter jag har efter en lang tur i hela staden. Vi at pa den mysigaste tapasbaren, testade de sjukaste blandningarna och sedan avslutade vi var lilla tripp langst upp pa ett fik med utsikt over vartenda kvarter i Barcelona. Jag hinner inte nu, men imorgon (nar vi vaknat efter allt vart dansande vi planerar for ikvall), kommer jag att lagga upp bilder. Ni kan ocksa kolla Natalies bilder pa face, hors snart. Ta hand om er. Besitos fran spaniens coolste stad, calle cardona 6
moafilippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leta i den här bloggen