Moa Filippa Rydlöv

Det är jag och Natalie, min bästa vän, som just nu befinner oss i Barcelona. Härifrån rapporterar vi direkt, från Spaniens coolaste och mest osäkra stad. Hasta pronto! ciao todos

måndag 12 oktober 2009

utelasta.. topless

Innan jag avsojar vad jag ska gora det narmsta dagarna maste jag bara beratta en sak som hande oss igar.. Vi var uppe pa vart tak och solade. Ingen av oss orkade ta oss till stranden och det var sa fint vader. Vi tog chansen och lade oss topless, eftersom det inte finns mer an x antal kackerlacker pa vart tak - alltsa ingen att skammas for. Nar solen pa vart tak borjar ga ner bakom taken var jag pa vag in...
"Natalie, ehh assa laste du dorren? jag trodde inte ens du tog med nycklar upp.."
"Nej jag laste inte" (Hon ar fortfarande inte orolig och ligger fortfarande och njuter av solen)
"men assa.. jag far inte..." (Jag foroker gang pa gang fa upp dorren) "Na assa jag far inte upp dorrjaveln"
Natalie kom for att hjalpa mig, dar stod vi i bara underklader, eller jag menade en halv uppsattning underklader, och fick inte upp dorren. Efter en halvtimme borjade vi overvaga alternativet att kasta ner nycklarna till nagon pa gatan, men folket har ar inte sa palitligt.. Jag forsokte dock prata med ett par tjejer i tio ars aldern, men utan framgang. Sa jag staller mig och sparkar pa dorren medans natta star och drar i handtaget. And you know what? IT WORKED!! sa jag och natalie rusade lyckligt ner till lagenheten igen :)
moafilippa

2 kommentarer:

  1. hahaha...Ni får nog sätta upp en lapp på dörren där det står "GLÖM INTE NYCKLARNA!" =0) Ni verkar ha det supernice där borta. Här hemma är det iskallt, och man vill inte annat än bege sig till värmen. Fortsätt njuta av livet! Kram

    SvaraRadera
  2. hahhahhaha ojo hhhhaaaaa fnisselifniss. (har aldrig fattat det där med att sola toppless)Du - man får inte diskriminera la cucaracha..!! de har också rätt till ostörd utsikt....VA!!! har ni kackelackor??? tacka vet jag Svedala....

    SvaraRadera

Leta i den här bloggen